Sivut

torstai 27. kesäkuuta 2019

Lastenliittolainen esittäytyy: Gether Vivolin

Lastenliittolaisista esittelyvuoroon pääsee tällä kertaa Helsingin Lastenliitolta Gether Vivolin.



Kuka olet ja mitä teet?
Olen Gether Vivolin. Ammatiltani olen nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja. Aloitin Lastenliitolla työskentelyn vuonna 2017 syksyllä ensin kerhon-ohjaajana ja siitä sitten vuoden 2018 alussa myös iltapäivätoiminnanohjaajana. Olen myös muutamalla Lastenliiton leireillä toiminut ohjaajana.



Mikä olisi sinun supervoimasi?
Erittäin hyvä kysymys? Varmaan rauhallisuus on minun supervoimani, koska se ilmenee luonnollisesti työskentelytavassani, kun työskentelen lasten parissa. (Tai näin ainakin olen työkavereilta kuullut.) Omat pikkusisarukset ja lapsuudenkodissa ollut kasvatustapa saattavat olla vaikuttavia tekijöitä tähän asiaan, jonka takia rauhallisuus tuli ensimmäisenä itselleni mieleen.



Mikä on parasta Lastenliitossa?
Mielestäni parasta on ollut hyvä työyhteisö ja työkaverit, mutta myös se, että on päässyt toteuttamaan itseään sekä tekemään juuri sitä työtä, mistä on aidosti itse kiinnostunut.



Lastenliiton hastag tunniste on #kivaayhdessä. Mikä olisi sinun suosituksesi perheiden kivaa yhdessä -ajalle?
Itse suosittelen vahvasti viettämään aikaa perheen kesken ja tekemään sekä kokeilemaan erilaisia asioita, vaikka ihan pieniäkin asioita keskellä arkea, koska yhdessäoloa kannattaa vaalia. Yhdessäolo virkistää mieltä kiireen keskellä ja saa hyvälle mielelle! Mikäli mahdollista, niin kannattaa puhelinkin jättää pois kokonaan yhdessäolon ajaksi, nimittäin tällöin nauttii itsekin kokemuksesta paremmin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti